Avatar billede Kaspercp Nybegynder
19. januar 2013 - 20:51 Der er 2 kommentarer

PHP Mailing system

Hej udviklere, jeg forsøger at lave mit eget mailing system.
- Men er stødt på problemer, da jeg forsøger at sende en mail til alle dem som har tilmeldt sig mit mailing system.

Det jeg vil have til at ske er følgende:
- Der skal ikke tages højde for nogen navne overhovedet!!

Jens kommer ind på min side, ser at han kan tilmelde sig nyhedsbrev, han skriver sit navn og email ind, og de oplysninger bliver så gemt i min database.
Jeg skal så til at sende jens og de andre som er tilmeldt nyhedsbrevet en besked.
Jeg har så den her form, hvor jeg udfylder indholdet af nyhedsbrevet, og en overskrift.

Det indhold jeg så skriver i de to felter, skal sendes til alle de tilmeldte fra databasen.
- Det er så her mit problem opstår, hvordan skal jeg få kringlet det her.

Jeg har forsøgt mig med følgende:

[code lang="PHP"]<?php

include('dbconnect.php'); //(stien er korrekt)

$query = mysql_query("SELECT * FROM newsletter);

?>[/code]

Resten må jeg indrømme jeg mangler, og ville glæde mig meget, hvis der var en eller flere der kunne komme med en løsning, evt lave et færdigt script.

På forhånd tak.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
19. januar 2013 - 21:22 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2013 - 22:15 #2
Du mangler jo stort set det hele.

Kan du PHP og MySQL fra PHP?