Avatar billede PRofessorM Praktikant
24. januar 2013 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Panasonic - TXL55ET5Y

Jeg har et Panasonic TXL55ET5Y smart tv, og har facebook applikationen derpå.

Der er en PIN kode som man skal vælge når man tilslutter sin facebook konto til enheden.
Nu er det sådan at min mor har glemt hendes PIN kode til hendes applikation, og kan derfor hverken logge ind, eller fjerne PIN koden.

Nogle idéer til hvordan man enten kan få slettet sin kode, eller geninstallerer applikationen?
Avatar billede CCodam Nybegynder
24. januar 2013 - 23:54 #1
Jeg er lidt i tvivl om det er en PIN kode der kun benyttes i følge med facebook, eller en generelt for Viera Connect softwaren på fjernsynet.
Du kan forsøge dig med reset password for Viera her:
https://gc.digitalriver.com/DRHM/store?Action=DisplayPage&SiteID=panana&Locale=en_GB&ThemeID=22555600&Env=BASE&id=ForgotPasswordPage

Ellers kan du resette fjernsynet til factory settings, ved at gøre følgende:

På fjernsynet, tryk og hold "Lydstyrke Ned" knappen nede.
Imens på fjernbetjeningen, tryk og hold "Menu" knappen nede.
Hold dem nede i 5 sekunder, hvorefter "Self Check" billedet bør kommer op.
På fjernsynet, tryk og hold "Sluk" knappen nede, indtil fjernsynet slukker.
Fjernsynet bør genstarte, og være resat.

Avatar billede PRofessorM Praktikant
25. januar 2013 - 00:07 #2
Hvis jeg resetter til factory settings, sletter det så også alle mine tv kanaler?
Avatar billede CCodam Nybegynder
25. januar 2013 - 00:11 #3
Ja, det gør det desværre.
Fjernsynet vil fremgå, som da du satte det til første gang.
Avatar billede PRofessorM Praktikant
25. januar 2013 - 00:16 #4
Det er iorden, tak for hjælpen :)