Avatar billede grzona Ekspert
15. marts 2013 - 16:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Freezerchick-HP

jeg har ingen enheder tilknyttet mit netværk. aligevel oplevede jeg at en - Freezerchick-HP - pludselig sagde at den var på netværket:-0
hvad fan er Freezerchick-HP???
syntes det er lidt skummelt. eftersom navnet ikke ligefrem er et navn man ville forvente et proffesionelt enhed eller hardware har.
nærmere lyder det som en personlig navn.
nogen der ved hvad det er?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2013 - 17:25 #1
Har du ikke kode på netværket?
Dette navn kan jo være navnet på den pc som er logget på.
Avatar billede grzona Ekspert
15. marts 2013 - 19:15 #2
aner det ikke. nej jeg aner intet om nogen kode til netværket.
Der er kun èn pc på netværket og det er min egen. ps jeg har ikke trådløst netværk
hvordan finder jeg ud af om det er min egen pc der er på netværket.
jeg syntes bare at navnet - Freezerchick-HP - er et underligt navn.
Desuden er min pc ikke en HP men en medion
Avatar billede grzona Ekspert
19. marts 2013 - 17:27 #4
hej rasmus.

hvis jeg går i start...computer....netværk

står freezerchock-HP der stadig som eneste enhed tilsluttet netværket

går jeg så så videre ud på sit link kommer jeg til

.learn44.com/network-and-sharing-center-feature-in-windows-7

Går jeg det rigtigt?
Avatar billede grzona Ekspert
19. marts 2013 - 17:28 #5
hvordan ser jeg om jeg har kode på netværket?

Jeg er admin på mit XP men her hedder jeg ikke freezerchic-HP

:-0
Avatar billede grzona Ekspert
15. december 2014 - 07:02 #7
øhhhh nu er den pludseligt forsvundet:-0

men tak for hjælpen.
Avatar billede grzona Ekspert
15. december 2014 - 07:11 #8
:-)