Avatar billede Juliedanmark Nybegynder
25. marts 2013 - 17:39 Der er 3 kommentarer

The Kelly Family

Hej alle.
Jeg håber der er nogen The kelly family fans, som kan hjælpe mig med mine spørgsmål. Jeg har prøvet, at finde svar på dem overalt, men uden held.
Håber, at i kan svare:

1. Er der chance for, at The Kelly family finder sammen igen, eller vil give koncerter sammen?
2. Til en The kelly family koncert, falder Paddy på scenen. Han har sorte bukser på, og jeg mener, at han har bare arme. Hvilken koncert er det?  Klippet hvor han falder kan ses her: http://m.youtube.com/watch?v=j0FHS5Wtntg  ved 4:35
3. Har Paddy en kæreste?
4. Hvad er det der er galt med Barby, man siger hun har en sygdom???
Avatar billede Juliedanmark Nybegynder
25. marts 2013 - 20:50 #2
Der står ikke noget svar til mine spørgsmål? :)
Avatar billede Kellygirl Nybegynder
20. oktober 2014 - 20:16 #3
Hej..

Jeg ved ikke om de ville danne et band igen, da de bor forskelligt rundt i verden.

Jeg ved dsv ikke hvilken koncert det er...

Paddy er gift med Joelle Vereet som nu hedder Joelle Kelly....

Barby er psykisk syg som gjorde at hun tog på, hun forlod banden i 2002 på grund af sin sygdom. Nogen mener at hun bor hos Maite, men jeg ved det ik'...