Avatar billede helenachic Nybegynder
27. marts 2013 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows stifinder

Jeg får beskeden at stifinder er holdt op med at fungere. Den lukker ned og starter forfra. Den er mest påvirket når jeg opererer i dokumenter. Min laptop er af mærket Asus. Har prøvet at genoprette til et tidligere tidspunkt. Det virkede en tid, men.......
Avatar billede vagn99 Nybegynder
27. marts 2013 - 20:32 #1
Du kan eventuelt have noget spam kørende. Prøv at rydde op med
Ccleaner fra Periform. vælg den gratis version og hent kopien fra Periform, Så undgår du alt gylle. Fravælg dog lige en toolbar undervejs.
Hvis du ikke gemmer dine data helt sygt, kan du roligt køre den.
først analysere filer, og derefter slette temp.filer m.v.
Dernæst under byggeklodser kører du test af registreringsdatabasen
Den lade du også rydde op. Jeg tager aldrig kopi først.
til sids under værktøjer kan du se, hvilke filer der startes og ved opstart. Evt. bloker for nogle mistænkelige.

Hent malwarebytes og kør en komplet scanning af din pc
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 01:40 #2
Dit problem det bunder i den software der er installeret på din maskine der hedder Asus Webstorage. Hvis du fjerner dette vil dit problem forsvinde. Læs #7 her:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=625991
Avatar billede helenachic Nybegynder
28. marts 2013 - 12:42 #3
Jeg er så taknemmelig, indtil videre ser det ud til at virke. Tusinde tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 12:55 #4
Hvis det var mit forslag du anvendte, kan du bruge dette svar til at lukke med, når du har testet helt færdigt.
Hvis det derimod var #1 der løste problemet for dig, beder du om svar fra ham.