Avatar billede LarsMik Nybegynder
02. april 2013 - 12:22 Der er 5 kommentarer

Hjælp til logo

Hej.

Jeg skal have lavet nogle bannere osv til vores lokale sportsforening. Jeg har dog desværre kun logoet i nogle jpg filer. Er der en der kan hjælpe mig med at få det logo lavet til en fil der kan bruges af trykker?

Mvh

Lars
Avatar billede LarsMik Nybegynder
02. april 2013 - 12:24 #1
De har skrevet at de skal bruge følgende:

Vi skal helst bruge logoerne i vektor baserede pdf eller illustrator (ai.), men en anden fil højopløsning kan også bruges.
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. april 2013 - 12:26 #2
Hej Lars,

Kan vi se de filer du har nu?
Avatar billede LarsMik Nybegynder
02. april 2013 - 13:25 #3
jeg kan sende det på en mail?
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. april 2013 - 13:31 #4
Fint, har du noget imod at finde adressen på min hjemmeside? Så slipper jeg for at have mailadressen stående her :-)
Avatar billede LarsMik Nybegynder
02. april 2013 - 14:47 #5
er sendt :-)