Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
10. april 2013 - 19:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ARC support på fjernsyn, virker ikke!

Hej folkens.

Jeg står med et kæmpe problem!
Jeg har et Samsung ue32d5005 (Fjernsyn), på nettet står der tydeligt at den understøtter ARC, men når jeg slutter den til min blu ray afspiller (Også Samsung (Som også understøtter ARC)) så vil den ikke overføre lyden fra fjernsynet til blu ray højtalerne.

Jeg har prøvet at sætte den i alle de hdmi stik der er i fjernsynet og jeg kan ikke se en bestemt indgang den skal i, men måske er der nogle der kan svare mig på hvilken en af hdmi indgangene den skal ind i?

Er der nogle der har forslag til hvad jeg kan gøre for at afprøve den og til sidst få den til at virke?

Jeg synes virkelig jeg har prøvet ALT, men jeg lytter gerne til jer kloge hoveder og til hvilke råd I skulle have :)

Hilsen Morten.

P.S. Spørg gerne hvis I har nogle spørgsmål til det hele.
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
11. april 2013 - 10:32 #1
Er der ingen der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
27. marts 2015 - 08:01 #2
.