Avatar billede mmelchiorsen Nybegynder
15. april 2013 - 11:10 Der er 2 kommentarer

TDC Homebox - udskiftes med Apple Airport

Hej, min TDC Homebox giver ikke andet end problemer! Er der nogen der har erfaring med at koble en Apple Airport Extreme MD031Z/A på en TDC Homebox (så denne kun bruges som modem) ?
Avatar billede sky Nybegynder
16. april 2013 - 08:27 #1
Du kan vidst ikke helt undgå Homeboxen, men du kan slå DPCH og WiFi fra på Homeboksen - og så lade Airporten styre disse funktioner.

Jeg lavede samme setup efter store problemer med Wifi - og det virkede problemfrit.

Altså: Kabel mellem Homebox og Extreme. Slå DHCP fra på Homebox og også Wifi - og lad Extreme dele IP adresser ud samt køre det trådløse.
Avatar billede mmelchiorsen Nybegynder
16. april 2013 - 08:58 #2
Tak det prøver jeg