Avatar billede Slettet bruger
15. april 2013 - 17:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Menu CSS undgå linjeskift

Hej Eksperter.

Jeg er igang med at lave en menu (vandret) til en hjemmeside. Hele min html har jeg puttet i en container (width: 950px;) men jeg har problemer med min menu(#navbar). Jeg vil gerne at min menu lige præcis fylder 950px i ALLE browser. Her er min CSS for menuen. http://pastebin.com/VThkbVrt og min html: http://pastebin.com/SVJJHNbh

Jeg ville utrolig gerne hvis en af jer kunne fortælle hvad jeg skal redigere for, at få den samme menu men bare så den er præcis 950px bred :)

På forhånd tak..

/Jonas
Avatar billede NielsErikP Mester
15. april 2013 - 21:07 #1
Hej..

Måske du skulle se at få delt nogle point ud på disse spørgsmål.
Så tror jeg folk har større lyst til at hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2013 - 21:20 #2
Hej Niels,

Troede faktisk ikke dette opslag kunne læses da min bruger står som nedlagt - lang tid siden jeg har være aktiv (derfor jeg har brugt en anden konto(der har 0 udestående point) og oprettet samme spørgsmål.

Men vedr. point i de andre spørgsmål: Jeg kan simpelthen ikke finde knappen "Uddel point" nogle steder i de spørgsmål du henviser til (på nær et som hermed har fået point).

Så håber da folk vil svare på mit spørgsmål. Den der kommer med svaret, vil selvfølgelig få hans/hendes velfortjente point (hvad skal jeg næsten ellers bruge dem til? ;) )
Avatar billede NielsErikP Mester
15. april 2013 - 21:41 #3
Hej..

Når man opretter et spørgsmål på eksperten.dk og får svar en løsning på sit spørgsmål..Beder man ham/hende der kom med løsningen om at ligge et svar. Og SÅ kan man give point. Så du skal nok til at læse alle dine åbne spørsgmål igennem for at se, hvem der gav dig løsningen og bede vedkommen ligge et svar. Så kan du komme af med alle dine udestående point.
Prøv og få det løst.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2013 - 21:52 #4
Fornemmer at, det er sådan det foregår. De fleste spørgsmål er godt nok helt tilbage fra 2006 så spørgsmålet er om de stadig følger med. Jeg har skrevet på alle mine indlæg, at folk der har bidraget med, at løse problemerne må ligge et "svar" ind så de kan få deres point.

Men dette her spørgsmål var som sådan heller ikke oprettet for at snakke om min "fortid" her på sitet :)
Avatar billede NielsErikP Mester
16. april 2013 - 00:00 #5
Hej...

Nej, men jeg er som sådan også ligeglad med din fortid.
Det jeg siger til dig.. Er at hvis du skal gøre dig nogen forhåbning om at folk har lyst til at hjælpe dig, Ja så skal du ikke have mellem 1100-1200 point ude at stå.
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2013 - 21:31 #6
<ole>

Tjaahhh ... et nyt brugernavn ændrer nok ikke meget  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede JonasBjerg Nybegynder
30. april 2013 - 06:50 #7
@olebole, jeg henviser lige til det jeg skrev til Niels.

"Hej Niels,

Troede faktisk ikke dette opslag kunne læses da min bruger står som nedlagt " - Så er det nok derfor jeg har lagt spørgsmålet op to gange.. Just saying..

Mvh
Jonas
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2013 - 07:04 #8
Lukket
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2013 - 14:17 #9
@Jonas: Undskyld, men jeg troede, det var en joke! Da det ikke synes at være tilfældet, kunne der måske rigtig god grund til at forklare, hvordan du efter otte år stadig kan være så rungende uvidende om, hvordan Eksperten fungerer.
Avatar billede NielsErikP Mester
30. april 2013 - 21:22 #10
Hej...

Ja.. jeg ved det ikke.. Er jo ikke min opgave, men syntes bare jeg ville nævne at man deler de point ud man har sat på spil...Føler det er lidt ligesom at man også betaler sine regninger..Ellers bliver man squ sat på gaden.

Jo, ikke for at jage nogen væk jeg sagde som jeg sagde, men netop for at få vedkommen til at følge reglerne på et site man ønsker at være en del af.