Avatar billede Erikcft4997 Nybegynder
04. maj 2013 - 10:38 Der er 2 kommentarer

jensens airlink

jeg køber en router og går hjem og sætter den til stikket og bredbåndsforbindelsen i væggen og åbner min bærbar computer men ingen internet, hvad kan være årsagen til dette ?
Avatar billede falster Ekspert
04. maj 2013 - 11:12 #1
Du skal sætte et netværk op først

http://www.eksperten.dk/guide/1279

Men ellers skriv lidt mere om dit udstyr, styresystem og router.
Avatar billede Erikcft4997 Nybegynder
05. maj 2013 - 08:29 #2
det er en Hewel Pacard computer og styre systemet windows 8. Jeg forstår ikke helt dit svar ? for hvis jeg bruger ledning fungere den fint