Avatar billede OxTheLade Novice
23. maj 2013 - 22:10 Der er 7 kommentarer

Jeg er blevet hacked!

Hej jeg er en dreng, på 13 år. Jeg fik en ven anmodning i skype (Jeg tror at han er hackern) Jeg accepterede ham, men bagefter der jeg spillede, sjovt.com (Et spil) Så kunne han min kode i det, og kunne vide hvad min pc hed, og hvilken nogle programmer jeg havde osv. Jeg lukkede så min pc hurtigt. Jeg tør ikke at åbne min pc nu.

                  Hvad skal jeg gøre!
Avatar billede Jhja Seniormester
24. maj 2013 - 00:45 #1
Aldrig acceptere nogenting fra nogen ukendte hverken på net eller ellers i det virkelig liv.
Avatar billede Blandy Praktikant
24. maj 2013 - 08:14 #2
skriv til skype og anmeld brugern. De er ret hurtige til at reager synes jeg.Og sørg for at ændre koder på diverse sider hvor du har et login. Gør det fra en anden computer end den, du mener er blevet hacket.
Avatar billede OxTheLade Novice
24. maj 2013 - 14:21 #3
Blandy, jeg har blokeret ham på skype. Kan jeg finde ham igen?
Avatar billede Blandy Praktikant
24. maj 2013 - 14:27 #4
ja under blokeret kontakter kan du finde ham i skype
Avatar billede OxTheLade Novice
24. maj 2013 - 14:49 #5
Ok, men hvordan anmelder jeg ham så?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2013 - 11:19 #7
#5 jeg misforstod vist dit spøgsmål, klik på mail nederst på siden.
http://www.skype.com/en/about/

Eller skriv til denne adresse : contactus@skype.net