Avatar billede asdfghj Nybegynder
24. maj 2013 - 14:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Find slutning af makro

Hej,

Sig sidde rmed en meget omfatten makro som jeg gerne vil finde slutningen på uden at skulle trykke F8 hele tiden (Tage rmere end en time (!).

Har i en genvej eller andre fif?

Mvh
Marc
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. maj 2013 - 15:59 #1
Jeg ved ikke, om jeg forstår dit spørgsmål korrekt. Du kan få en makro til at stoppe i en linje ved at indsætte et breakpoint i linjen. Klik i den linje, hvor du vil stoppe (måske End Sub i dit tilfælde?) og tast F9 (eller vælg Debug > Toggle Breakpoint). Hvis du f.eks. taster F5 for at køre makroen, stopper den ved det første breakpoint, den støder på.
Avatar billede finb Ekspert
24. maj 2013 - 19:15 #2
Søg-Erstat
stoppunkterne med en
pling  " ' "
Avatar billede asdfghj Nybegynder
27. maj 2013 - 10:20 #3
@finnb: Forstår ikke helt din kommentara?

DEt jeg er på jagt efter er at finde den sidste komando som makroen kører igennem.
Avatar billede asdfghj Nybegynder
08. juni 2015 - 11:53 #4
luk