Avatar billede kjaersgaard Praktikant
25. maj 2013 - 18:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Streaming af webcam ved brug af router

Hej

Jeg har et lidt nørdet spørgsmål.

Jeg har et fuglehus, som jeg har monteret et webcam i. Det bliver sq et langt usb kabel jeg skal bruge, kan jeg godt se.

Men jeg har også en router som jeg ikke bruger, som har usb indgang.

Kan jeg streame via routeren så jeg slipper for alt det kabel ?

Ja fuglehuset skal sidde på enden af et skur, så routeren kan stå i skuret, og der er strøm i skuret.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 22:14 #1
ja men du kan så også ha et kabel fra routeren
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
08. september 2013 - 15:16 #2
slut