Avatar billede BIRGER Seniormester
25. maj 2013 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pivottabel

Hvis man har to faner med data i et regneark kan man så trække data fra begge faner i en pivottabel
Avatar billede sdh Mester
26. maj 2013 - 10:51 #1
Ja, det er muligt. Der er en kommando der hedder "guiden pivottabel og pivotdiagram" For at hente denne kommando ind på båndet - skal du vælge "filer" - "indstillinger" - "værktøjslinjen hurtig adgang" - "kommandoer der ikke er på båndet"(Vælg kommandoer fra)og vælg dernæst "guiden pivottabel og pivotdiagram. Dette er en tre trins guide. I første trin skal du vælge flere konsolideringsområder - andet trin vælges sidefelter og tredje trin  vælger du de områder der skal konsolideres.
Avatar billede BIRGER Seniormester
26. maj 2013 - 13:28 #2
Hej ser rigtigt ud, nu skal jeg bare finde ud af at bruge det

Sender du et svar
Avatar billede sdh Mester
26. maj 2013 - 13:55 #3
Hermed et svar