Avatar billede Jolles Professor
04. juni 2013 - 09:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

iPhone 4S: flyt sms til pc

Kan man flytte sine sjove sms-er til en fil på sin pc?
Der er vist en mulighed med jailbreak, men er det et program man tør downloade?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2013 - 09:29 #1
har den ikke backup via itunes på pc og usbkabel?

Det er rimeligt populært på fx twitter, at vise skærmdumps - det er jo alm billedfiler, som du burde kunne køre over på pc via itunes.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 09:42 #2
Er din profil nedlagt
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 09:45 #3
Avatar billede Jolles Professor
07. juni 2013 - 07:16 #4
Desværre, ingen af jeres venlige tips virker, jeg beholder points (hvis jeg kan finde ud af det...)
Avatar billede Sfaahy Nybegynder
28. marts 2016 - 08:40 #5
Want to transfer messages from iphone  to computer, all you need is third party software to help you,like Coolmuster iPad iPhone iPod to PC Transfer software. With it, you can transfer messages from iphone to computer in only 3 simple steps.You can also transfer contacts,videos, photos, books from iphone to PC.
Avatar billede Sfaahy Nybegynder
28. marts 2016 - 08:41 #6
Want to transfer messages from iphone  to computer, all you need is third party software to help you,like Coolmuster iPad iPhone iPod to PC Transfer software. With it, you can transfer messages from iphone to computer in only 3 simple steps.You can also transfer contacts,videos, photos, books from iphone to PC.
http://www.coolmuster.com/ipad-iphone-ipod-to-computer-transfer.html
Avatar billede calarlucky Novice
13. juni 2017 - 12:55 #7
Der er 3 måder at overføre sms fra iphone til pc, du kan bruge itunes eller ej. Her er den detaljerede løsning:http://www.leawo.dk/tutorial/how-to-transfer-text-messages-from-iphone-to-computer.html