Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2013 - 22:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Der kan ikke oprettes spørgsmål i den valgte kategori

Hvorfor får jeg hele tiden den melding - også selv om jeg HAR valgt kategori hele vejen?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2013 - 22:25 #1
Prøv at tage et screen-shot af problemet, og upload det her: http://gratisupload.dk/ og kopier linket herind.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2013 - 23:14 #2
Kan ikke upload til den, men hvad er det også, du vil vide? Jeg har jo skrevet, hvilken fejlmelding, jeg får
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2013 - 23:27 #3
Jeg vil gerne se et screenshot af problemet for at hjælpe dig.

Hvilken fejlmelding får du, når du forsøger at uploade?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2013 - 23:32 #4
Du har jo heller ikke skrevet hvilken kategori det drejer sig om?

Et screenhot fortæller meget, så det ikke er nødvendig at spørge igen og igen.......
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2013 - 23:34 #5
Dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/982357 har du jo godt kunne stille...........
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2013 - 23:45 #6
Ja, det forekommer en gang imellem
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2013 - 23:54 #7
Hvis du hverken vil fortælle hvilken kategori det drejer sig om, eller vil fortælle hvilken fejlmelding du får når du forsøger at uploade, ja så er det lidt svært at hjælpe dig.....  :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. juni 2013 - 00:07 #8
Jeg HAR skrevet, at jeg får denne fejlmelding:

"Der kan ikke oprettes spørgsmål i den valgte kategori"

- og det forekommer i flere forskellige kategorier
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2013 - 00:10 #9
Du gør det godt nok lidt svært for dig selv.  :-)

Er det denne metode du bruger, når du forsøger at oprette et spørgsmål: http://gratisupload.dk/vis/686784
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2013 - 00:12 #10
Og medhensyn til fejlmelding ved uploading: Jeg spurgte til, hvilken fejl du får, når du forsøger at uploade et screenshot til gratisupload......
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juni 2013 - 09:43 #11
Er problemet løst?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2013 - 18:40 #12
Halloooo, er problemet løst?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juni 2013 - 18:54 #13
Nej
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juni 2013 - 18:56 #14
Ok, og du er heller ikke interesseret i at få det løst?