Avatar billede cygnet Praktikant
28. juni 2013 - 09:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP classic programmør søges til Cygnet

Fokos på e-handel stiger og de eksisterende kunder vokser - dette giver et stort tryk i hele virksomheden, Cygnet.

Dog er der særligt tryk på i udviklingsafdelingen, hvorfor vi søger en kvalitetsbevidst, dygtig og engageret ASP-classic programmør til at hjælpe med udvikling af integrationer.

Står du med indgående kendskab til ASP-classic programmering og har erfaring med at lave stabile integrationer og hjemmesider? Samt en lyst til at mørke suset for et marked i vækst og være med i et team af spændende og dygtige kollegaer, så skal du søge denne stilling.

Kundelisten omfatter store såvel små shops, f.eks.

www.koogko.dk
www.starvvs.dk
www.lloyd-shop.dk
www.runforest.dk
www.bodylab.dk

Ansøgning sendes til Kristian Deiborg på kd@cygnet.dk, spørgsmål kan også klares på e-mail eller ringe til 3213 7760.

Løn er efter kvalifikationer.

Arbejdsstedet er København.

Ansøgningsfrist 15. juli, med start 1. august.

Der gives en kontant dusør på 5.000 kr. til den som henviser den rette til jobbet - finder du det selv, får du det som bonus.
Avatar billede cygnet Praktikant
28. juni 2013 - 09:37 #1
Blev oprettet et øjeblik for hurtigt, læs her:

ASP classic programmør søges til Cygnet

Fokus på e-handel stiger og vores eksisterende kunder vækster - dette giver et stort tryk i Cygnet.

Særligt er der tryk på i udviklingsafdelingen, derfor søger vi en kvalitetsbevidst, dygtig og engageret ASP-classic programmør til at hjælpe vores kunder.

Står du med indgående kendskab til ASP-classic programmering og har du erfaring med at lave stabile integrationer og webshops? Samt en lyst til at mærke suset på et marked i vækst og være med i et team af spændende og dygtige kollegaer, så synes vi du skal søge denne stilling.

Kundelisten omfatter i dag over 100 små og mellemstore webshops, f.eks.

www.koogko.dk
www.starvvs.dk
www.lloyd-shop.dk
www.runforest.dk
www.bodylab.dk

Ansøgningen sendes til Kristian Deiborg på kd@cygnet.dk, spørgsmål kan også klares på e-mail eller ringe til 3213 7760.
Løn er efter kvalifikationer.

Arbejdsstedet er København.

Ansøgningsfrist 15. juli, med start 1. august.

Der gives en kontant dusør på 5.000 kr. til den som henviser den rette til jobbet - finder du det selv, får du det som bonus.
Avatar billede cygnet Praktikant
28. juni 2013 - 09:42 #2
Angående dusøren, så gives den ved den person der ansættes, der kan jo godt være flere der er den rette til jobbet, men desværre kun én stilling.
Avatar billede cygnet Praktikant
29. september 2014 - 11:30 #3
Lukkes