Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2013 - 19:09 Der er 5 kommentarer

cpu

er det muligt at ændre cpu?
Jeg er ikke eksperter i disse bundkort
jeg dont kende hvad slags bundkort jeg har
Jeg har en HP Compaq Presario cq57
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juli 2013 - 19:41 #1
Din bærbar findes i forskellige modeller, alt efter den præcise model vil følgende CPU være en mulighed...

Product Name
Compaq Presario CQ57 Notebook PC
√√
Processors
AMD® E350 1.60-GHz processor
(dual core, 18-W)
√
AMD E240 1.50-GHz processor
(single core, 18-W)
√
Intel® Pentium P6300 2.26-GHz processor
(3.0-MB L3 cache, dual core, 35 W)
√
Intel Pentium P6200 2.13-GHz processor (3.0-
MB L3 cache, dual core, 35 W)
√
Intel Celeron DC T3500 2.10-GHz processor
(1.0-MB L2 cache, 800-MHz FSB)
√
Intel Celeron SC C925 2.30-GHz processor
(1.0-MB L2 cache, 800-MHz FSB)
√
Intel Celeron SC C900 2.20-GHz processor
(1.0-MB L2 cache, 800-MHz FSB

Ingen af disse CPU kommer i nærheden af en moderne og fornuftig I5.
Jeg vil ikke anbefale dig at rode mere med det, først skal man fastslå din præcise model, derefter vil det typisk kræve at et værksted køber og installere pågældende CPU.
Det er din pc ikke værd i omkostninger.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2013 - 20:34 #2
min er AMD E350 Processor 1.60 GHz
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2013 - 20:39 #3
jeg tror min er AMD® E350 1.60-GHz processor
(dual core, 18-W)
√
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juli 2013 - 20:48 #4
Så kan du godt sætte denne dårligere CPU i.
AMD E240 1.50-GHz processor
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juli 2013 - 20:52 #5
For at opnå noget fornuftigt, så har du brug for en anden computer.

Jeg samler ikke på point, så rent undtagelsesvis, kan du blot godkende dit eget svar.

Her er en korrekt beskrivelse af hvordan point og svar-funktionen bruges.
(så du er klar til et andet spørgsmål)

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------