Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. juli 2013 - 23:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lumia 920 og Here Drive+

Hej,

har et problem med min nye lumia 920.

når jeg trykker på Nokia Kørsel popper en skærm op hvor jeg kan trykke på "gå til store"

Jeg trykker så og kommer til store hvor HERE Drive+ er på skærmen, men der står "Denne APP er ikke tilgængelig til din enhed"

Nogen der har oplevet noget lign?

På forhånd tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. juli 2013 - 03:13 #1
Jeg aner hat om det, men en hurtig google, der taler alle emner om BETA version sammen med din telefon.

Et tilfældigt link...
HERE Drive+ Beta is available to users of Nokia Lumia 620, 810, 820, 822, and 920 worldwide.
http://www.nokia.com/gb-en/support/product/nokia-drive-plus/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. juli 2013 - 03:17 #2
Her er måske en anden forklaring...

hey! As mentioned many times, here and there on forums, there was some kind of critical bug, which caused Drive and Transit not working after updating via store.. As well it worked fine if you uninstalled and installed it again... :-) but they decided to took it down few minutes(?) after publishing, I believe it will be back as soon as they fix it. greetings
http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-920/232929-nokia-here-drive-app.html
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. juli 2013 - 09:00 #3
Nogen som har en lumia 920, med samme problem i øjeblikket?

forstår jeg det korrekt, at den er midlertidigt blevet taget ned grundet fejl?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. juli 2013 - 12:52 #4
Nå nu virker det ��

synes det underligt de ikke i store skriver at den er taget ned.

men tak for hjælpen
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. juli 2013 - 12:53 #5
Lav venligst svar
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. juli 2013 - 15:55 #6
Jeg samler ikke på point, det var udelukkende for at hjælpe dig.  :-)

Du lægger selv et svar og lukker.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. juli 2013 - 17:10 #7
Tak igen :)
Avatar billede esendk Nybegynder
19. juli 2013 - 16:36 #8
Jeg oplevede lidt det samme med min, men jeg har en ny nu. Var udover dette ellers ret glad for min Lumia 920, og Nokia bliver jo bedre og bedre (i min mening): http://versus.com/da/nokia-lumia-1020-vs-samsung-galaxy-s4 men den var nu heller ikke helt fantastisk. Jeg holder mig nok oftest til en 'billig' Sony.