Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2013 - 12:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

wifi

Hej kan man forstærke wifi signal uden at bruge penge ..?
Avatar billede Psycem Nybegynder
20. juli 2013 - 12:21 #1
Hvis du bor i lejlighed med mange wifi routere i din opgang, kan du evt. finde den "Channel" som er mindst brugt i dit område. http://www.metageek.net/products/inssider/
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juli 2013 - 12:36 #2
I nogle routere ja.

Er der mange trådløse netværk nær dig?
Avatar billede egmose Novice
20. juli 2013 - 12:45 #3
Du kan typisk også hvis du har en anden router bruge den som repeater - Altså til at forlænge signalet.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2013 - 19:42 #4
bor i lejlighed så der er mange netværk vi har en have så jeg ville gerne ha netværk i haven men signalet er ringe
Avatar billede Blueeyez Mester
21. juli 2013 - 19:57 #5
#4 som der nævnes kan du koble en ekstra router til blot, men kommer an på størrelsen af haven...  Dernæst kan det ringe signal styrke skyldes hvis de andre netværk og dit netværk bruger samme kanal/frekvens...
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 11:24 #6
kobler en ekstra router på  så tak for info..  :)

ved ikke hvem der skal ha point.?
Avatar billede Blueeyez Mester
23. juli 2013 - 12:28 #7
Egmose var først ude med det ;-)

Afmelder overvågning.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2013 - 20:48 #8
egmose skriv svar point )
Avatar billede puren Ekspert
25. juli 2013 - 11:30 #9
evt. brug programmet inssider der kan du hvilken kanaler der bliver bliver brugt og om den kanal du bruger bliver over svømmet i andres wifi...

BEMÆRK har du appel prudokter som bruger dit wifi må du ikke bruge kanal 12 og 13
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2015 - 10:29 #10
lukket
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2015 - 10:30 #11
ved ikke hvor jeg giver  egmose point :(