Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2013 - 00:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få Forbindelse til skype og facebook video chat

hej jeg har lige formatere min computer HP Pavilion g6 med windows 7 home premium 64-bit

men nåpr jeg går ind på facebook eller skype og loge min ind

på Skype siger den nogle gange er internettet lidt sløj og tager sig en tur kontroller at forbindelsen er i orden og så prøver vi igen og der sker det sammme igen hvad skal jeg gøre min computer køre på lan

http://billedeupload.dk/?v=XiB62.jpg

hvad skal jeg gøre håber i kan hjælpe mig
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2013 - 08:44 #1
Hej Rasmus.
Har du alle driverne i den nyeste (eller bedste) version, som du havde før du formaterede?
Er din Windows opdateret?
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2013 - 13:19 #2
ja og der var inde driver
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2013 - 16:07 #3
så dur det fik Yahoo! Messenger

og du dur det igen også facebook