Avatar billede perclaus Mester
03. august 2013 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Popups

Hej, håber nogen kan hjælpe mig med de skide irriterende popup. Tit når jeg klikker på et link eller billede, får jeg en popup, enten med reklamer eller advarsel om at min PC er ved at bryde sammen. Jeg kører Win7 og Google Chrome, og jeg har sørget for ikke at give tilladelse til popup, men alligevel bliver de ved.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. august 2013 - 16:33 #1
Hej.

  Det kunne jo godt lyde til, at du er blevet syltet ind i noget adware - prøv først at downloade den gratis udgave af MBAM fra http://www.malwarebytes.org/ og se, hvad den siger til det hele efter en scanning?

De bedste hilsner
Avatar billede perclaus Mester
03. august 2013 - 16:55 #2
Hej igen
Har netop foretaget skanning, og der blev fundet en hel del.
Vil bare lige vide om jeg skal markere alle filer inden sletning?

m.v.h.
Avatar billede perclaus Mester
03. august 2013 - 16:57 #3
Hej igen
Har netop foretaget skanning, og der blev fundet en hel del.
Vil bare lige vide om jeg skal markere alle filer inden sletning?

m.v.h.
Avatar billede perclaus Mester
03. august 2013 - 17:16 #4
Jeg fandt i hvert fald en del inficerede filer, og har slettet dem, og håber det har hjulpet, så du får dine point, og tak!
m.v.h.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. august 2013 - 18:57 #5
Der skal du lige bede CRKrogh om at lægge et svar du efterfølgende kan godkende.
(Du har lige indirekte bedt ham lægge et svar)

Du får lige hele min standard vejledning, således du er godt rustet til din næste spørgsmål (og når du skal godkende svaret fra CRKrogh).

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede perclaus Mester
03. august 2013 - 19:16 #6
Hej tak
Læg lige et svar så du kan få dine point.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. august 2013 - 21:09 #7
Super - fint, du fik dem kvalt.