Avatar billede endurancel Novice
08. august 2013 - 09:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flyt domæne til GratisDNS

Hej
Jeg har købt to domæner hos meebox.net
Det ene domæne er med webhotel, og det andet er kun domænet.

Domænet uden webhotel vil jeg gerne have til at pege på domænet med webhotel.
Det jeg har fundet ud af er, at jeg skal flytte domænet uden webhotel til GratisDNS.

På GratisDNS har jeg fået oplyst, at jeg skal bruge flg. vejledning: https://web.gratisdns.dk/?q=node/130#t4n201
men det giver ikke mening for mig.

Er der nogle, som kan forklare mig step for step, hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak.

Endurancel
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
08. august 2013 - 12:47 #1
Hvis du klikker på linket du har vedlagt, så står der på siden "Bestil redelegering her: Redelegering af dk domæne" og får dig frem til : https://web.gratisdns.dk/node/183

Der står det step by step hvad du skal gøre.
Avatar billede endurancel Novice
09. august 2013 - 18:23 #2
Tak :-)

Hvor gør jeg nedenstående + hvad (og hvor) skal navneserver ændres til?

Efter minimum 6 timer fra domænet er tilføjet kan du ændre navneservere på dit domæne til GratisDNS
Indtast domænet herunder og bestil redelegering.
Vigtigt! får du fejl i redelegering, så kig venligst på punkt nr 4 igen.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
10. august 2013 - 19:38 #3
Der står jo som du selv skriver "Indtast domænet herunder og bestil redelegering." så sker det vel automatisk ?
Avatar billede endurancel Novice
11. august 2013 - 02:58 #4
Men hvad med punktet inden:

Efter minimum 6 timer fra domænet er tilføjet kan du ændre navneservere på dit domæne til GratisDNS
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
12. august 2013 - 02:08 #5
Så god er jeg ikke til det, men er sikker på at gratisDNS kan hjælpe dig hvis du kontakter dem :)
Avatar billede endurancel Novice
27. juli 2014 - 18:16 #6
gl. spm. lukket