Avatar billede Perugia Nybegynder
17. august 2013 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Videoer fra nettet stopper i browser efter få sekunder

Problemet er pludselig opstået uden varsel. Jeg har aldrig oplevet det før. Det er en stationær PC, som kører Windows XP sp3. Med Intel processor Core 2 Duo E8500.

Har afinstalleret Firefox, fjernet Adobe Flashplayer og geninstalleret det hele igen... uden det ønskede resultat.
Det samme sker faktisk også i Internet Explorer - det hatr jeg tjekket.

Downloadhastighed er på 30 Mbit/sek. hvilket er tjekket efter netop nu... så den del er, som den skal være.

Nogen ideer til hvorfor fx YouTube filmklip standser efter ca. 4-5 sekunder? Der er lyd på i de få sekunder og så fryser billedet og der er tavshed.

Mvh.
18. august 2013 - 08:38 #1
Velkommen til E. ...

www.eksperten.dk/guide/1528 ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:54 #2
windows xp = år 2001
Avatar billede Perugia Nybegynder
01. oktober 2013 - 09:29 #3
Tak for velkomsten og dit svar Larry

Kender godt AdwCleaner og flere andre programmer, som man kan læse om på Spywarefri.dk... har altid brugt den slags til at få bugt med angrebne pc'er.

Men problemet her i dette spørgsmål viste sig meget hurtigt at være Stofanets. Jeg havde en tekniker ude et par dage efter, da et vist signal (der er flere typer signaler) i kabelforbindelsen lå et stykke under deres kritiske grænse.

Det løste problemet straks.

Mvh.
Avatar billede Perugia Nybegynder
01. oktober 2013 - 09:48 #4
Hej Sidwave

Helt ærligt: hold dig til det adspurgte i stedet for at komme med din uopfordrede pegefinger. Der findes i øvrigt en knap her til MISBRUG. Din kommentar anser jeg for misbrug!

Der findes mange gode computeroperativsystemer (og nok bedre end Windows i mange henseender!).
Flere glimrende BSD's, Linux'er og MAC's og UNIX og Novell Netware (de sidste kun til netværksservere).

Windows XP sp3 fungerer stadig upåklageligt fint, så længe Microsoft opdaterer den. Jeg har kørt med samme XP-installation uden problemer i 8 år indtil ny hardware kom i maskinen for knap et år siden. Da blev XP så geninstalleret.

Hold dig fremover til hvad der spørges om!
Avatar billede Perugia Nybegynder
01. oktober 2013 - 09:54 #5
Svaret var, at en tekniker fra Stofa skulle ud og ordne et signal, som var alt for lavt. Så problemet lå ikke i computeren men i selve kabelbredbåndnettet hos Stofanet.

Mvh. Perugia