Avatar billede mh007 Nybegynder
06. september 2013 - 09:29 Der er 4 kommentarer

Makro i Outlook

Jeg er ikke den store haj i makroer, men benytter mig af indspilning af makro, men dette findes desværre ikke i Outlook - min udfordring til en makro er:
1. at importere et regneark fra Excel (filen er gemt som en 97/2003 fil)
2. dubletter skal erstattes med de importerede emner
3. data skal placeres i Outlook kalenderen
4. makroen skal så slutte med at udføre selve importen

Hvem kan hjælpe ??
Avatar billede supertekst Ekspert
06. september 2013 - 13:13 #1
Har du overvejet et mulighed for at have VBA-kode i Excel med en reference til Outlook?
Avatar billede mh007 Nybegynder
06. september 2013 - 13:24 #2
Nej det har jeg ikke. Har dog prøvet at indspille en makro, men "kan ikke bevæge mig udenfor Excel". Så har du en løsning - hører jeg gerne.
Avatar billede mh007 Nybegynder
20. september 2013 - 08:44 #3
ER der ingen der kan hjælpe ???
Avatar billede mh007 Nybegynder
15. oktober 2013 - 14:53 #4
Har fundet nedenstående vejledning, som fungerer rent manuelt, men jeg ønsker at få lavet en makro der kan eksekvere fra Outlook.
http://gupl.dk/702824/

Mit regneark ser således ud  http://gupl.dk/702818/