Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2013 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside vs. YouTube og SoundCloud

Jeg er ved at lave en side hvor der også er nogle links til Youtube videoer og lyd fra oploadede filer på SoundCloud.

Alt har fungeret upåklageligt i ugevis. Pludselig kommer der ingen lyd fra nogen af delene. Altså ingen lyd på YouTube videoerne eller SoundCloud afspillerne.

Bruger internet Explorer 10 (og Windows 7). Har så prøvet med Google Chrome. Her fungerer alt upåklageligt. Altså virkede det som om det er Explorer der pludselig var et problem med.

Og så alligevel ikke. I hvert fald ikke _generelt_. For har erfaret en anden jeg har været i kontakt med kan afspille det hele via sin Explorer.

For at gøre forvirringen total, er der nu (uden at jeg har ændret på noget som helst) pludselig igen lyd på YouTube videoerne på hjemmesiden (kan når der er ikke er lyd på dem der er lagt på hjemmesiden, heller ikke afspille videoer direkte på YouTube, de er også døde).
Men det gør mig ikke 50 % glad. Ser jo ud til det skifter imellem at virke og ikke virke... Og der er stadig ingen lyd på SoundCloud afspillerne.

Håber nogen kan hjælpe. Er fuldstændig blank.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2013 - 15:00 #1
Fuck. Hvorfor er der nu ingen som svare på dette ... :(
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2013 - 16:55 #2
200 point!
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2013 - 00:01 #3
Fucking fabelagtigt!
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2013 - 00:53 #4
Rend mig.