Avatar billede unknown_someone Juniormester
05. november 2013 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger en sang

Jeg ved at det ikke er meget at gå ud fra men jeg søger en sang ud fra følgende informationer.

Den har været spillet på formentlig P3 et par gange i sidste og forrige uge. Den starter ret langsomt op af vistnok et keyboard og lyder ikke som optakten til en sang men mere en der sidder ved et instrumentet for første gang og trykker på en tilfældig tangent en gang imellem. Efter måske 15-20 sekunders optakt begynder en mandlig sanger en relativ dyb og rolig sang.

Jeg har kigget på P3's playliste men uden held og jeg har kun hørt den måske 2-3 gange så den virker ikke som det nye store hit men jeg mindes heller ikke at have hørt den tidligere så jeg vil tro at den er ret ny. Jeg kan ikke huske hverken vendinger eller ord fra sangen men mener at det er engelsk.

Nogle bud på så håbløs en beskrivelse?
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. november 2013 - 11:27 #1
Empire of the sun - "We are the people"?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
11. november 2013 - 09:11 #2
Desværre :-( Har ikke engang hørt sangen siden jeg stillede spørgsmålet.
Avatar billede unknown_someone Juniormester
29. september 2014 - 09:41 #3
Så lykkedes det langt om længe at finde sangen; Sono - Keep Control (H.O.S.H. Mix / Video Edit)