Avatar billede cadell400 Nybegynder
18. november 2013 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hemmelig Monitor

Hej derude, jeg har lige set en film på retardo og tænkte at det kunne værre sjovt at lave, men ved ikke om jeg skal tvivle på det eller om det faktisk virker.
http://retardo.dk/videos.php?id=7329
filmen omhandler at der er en som fjerner det øverste lag på en fladskærm, hvor efter skærmen ikke viser et billede.
men hvorefter han tager det øverste lag og skærre dem til så de passer over i et par briller, og wupti, så kan han se skærmen o:

Nogen som har kendskab til dette :P ? det kunne værre sjovt at lege med :P
Avatar billede cadell400 Nybegynder
19. november 2013 - 19:15 #2
Tak for det :) Skriv lige et svar så du kan for tildelt dine point.
Avatar billede chalde Seniormester
19. november 2013 - 19:49 #3
Bare behold point :)
Avatar billede cadell400 Nybegynder
19. november 2013 - 20:11 #4
Thumps Up ;)