Avatar billede siggi Nybegynder
08. december 2013 - 13:55 Der er 1 løsning

kan ikke finde servernavn på min WD sharespace

jeg har en WD sharespace som jeg bruger til opbevaring af diverse filer, billeder og video. den er forbundet til mit trådløse netværk, og har altid brug deres software der hedder WD link til at "finde" serveren. den har de klassiske mapper, public og download, men efter jeg har lokaliseret sharespace og beder den åbner de mapper den siger der findes på den, siger den at servernavnet ikke findes.

jeg har har det dette kørende i nogle år uden problemer, men nu giver den bøvl.
jeg har lukket den ned og op igen, men uden held.

kan nogle hjælpe til hvordan jeg får adgang til mapperne?

mange tak
Avatar billede siggi Nybegynder
25. marts 2015 - 16:23 #1
lukkes