Avatar billede feriehus Nybegynder
18. december 2013 - 15:42 Der er 2 kommentarer

MSIEXEC

Hej jeg har en fil der hedder msiexec som bruger al plads på cpu, Ca. 97-98 %
må jeg slette den eller hvad skal jeg gøre, den gør at min pc-er er sinsyg langsom
Styresystem XP
på forhånd tak
Orla Jørgensen
Avatar billede sonalias Seniormester
18. december 2013 - 16:19 #1
Bruger plads på cpu, mener du på harddisken?
msiexec er det program som windows bruger til at installere diverse .msi filer... Tror vi skal bruge mere info, er det noget der kører eller noget der ligger på din harddisk?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2013 - 16:53 #2
#1 Jeg er enig.
Det kan være en installation der er strandet, og popper op hver gang du starter din pc.
Man kunne prøve at hente denne tool http://programmer.downloadcentral.dk/?WindowsInstallerCleanUpUtility/Vaerktoejer/Tweaks/4761
og se om du kan finde synderen den vej