Avatar billede hyben Novice
29. december 2013 - 21:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Office kører ikke ....+ Hijack log

Hej

Mit office kører ad h til ... jeg kan ikke få adgang til Outlook, den indlæser hele tiden min profil og skriver ofte, at den ikke kan starte fordi programmet allerede kører ... Det er ikke tilfældet.

Har lavet en HIJACK ...

Bruger Windows 7 og office 2013

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:23:59, on 29-12-2013
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3505 SP1)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16428)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\tposdsvc.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE
C:\Windows\System32\TpShocks.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Citrix\ICA Client\concentr.exe
C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\ACTray.exe
C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Program Files\Citrix\ICA Client\wfcrun32.exe
C:\Program Files\Activ Software\ActivDriver\ActivControl2.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\F-Secure\common\FSM32.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\dyyno_launcher.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Activ Software\ActivDriver\activmgr.exe
C:\Program Files\Secunia\PSI\psi_tray.exe
C:\Users\Iben\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
C:\PROGRAM FILES\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPHELPER.EXE
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Users\Iben\Desktop\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;127.0.0.1:9421;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: FCTBPos00Pos - {9EBF8AAF-0A31-4786-909A-97A0EF101743} - C:\Program Files\AddThis Toolbar\Toolbar.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: LitmusBHO - {C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} - C:\Program Files\F-Secure\NRS\iescript\baselitmus.dll
O2 - BHO: IEHlprObj Class - {CE7C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - C:\Program Files\NetSoftware\IEHelper.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O3 - Toolbar: AddThis Toolbar - {B43176CC-4D9E-493B-A636-D9CBFE39C6DA} - C:\Program Files\AddThis Toolbar\Toolbar.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar - {265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} - C:\Program Files\F-Secure\NRS\iescript\baselitmus.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] "C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe" /logon
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] "TpShocks.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] "C:\Windows\system32\igfxtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] "C:\Windows\system32\igfxpers.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SmartAudio] "C:\Program Files\CONEXANT\SAII\SAIICpl.exe" /t
O4 - HKLM\..\Run: [ConnectionCenter] "C:\Program Files\Citrix\ICA Client\concentr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [AcWin7Hlpr] "C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcTBenabler.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] "C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\ACTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [ActivControl] "C:\Program Files\Activ Software\ActivDriver\ActivControl2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Program Files\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Program Files\F-Secure\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen] "C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe" /nosplash
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Iben\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Dyyno Launcher] "C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\dyyno_launcher.exe" 30100 30101 30102 30103 30104
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Iben\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
O4 - Global Startup: Secunia PSI Tray.lnk = C:\Program Files\Secunia\PSI\psi_tray.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Evernote 4.0 - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksportér til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: S&end til OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Klik for at ringe op - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Klik for at ringe op - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra button: @C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: {25C29129-E95F-4564-BFE3-000000007100} - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikVideo-7-1-0-0.CAB
O16 - DPF: {816BE035-1450-40D0-8A3B-BA7825A83A77} (IASRunner Class) - http://support.lenovo.com/Resources/Lenovo/AutoDetect/acpirexe.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: AcPrfMgrSvc - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: AcSvc - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcSvc.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BecHelperService - Unknown owner - C:\Program Files\Connect it\BecHelperService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Lenovo Doze Mode Service (DozeSvc) - Lenovo. - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\DOZESVC.EXE
O23 - Service: Dyyno Service (Dyyno Launcher) - Unknown owner - C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\launcherd.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Network Request Broker - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Common\FNRB32.EXE
O23 - Service: F-Secure Device Control Daemon (fsdevcon) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Device Control\\fsdevcon32.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Lenovo PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo. - C:\Windows\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Canon Inkjet Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Lenovo Camera Mute (LENOVO.CAMMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Communications Utility\CAMMUTE.exe
O23 - Service: Lenovo Microphone Mute (LENOVO.MICMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\MICMUTE.exe
O23 - Service: Lenovo Keyboard Noise Reduction (LENOVO.TPKNRSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Communications Utility\TPKNRSVC.exe
O23 - Service: Lenovo Auto Scroll (Lenovo.VIRTSCRLSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\VIRTSCRL\lvvsst.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Lenovo - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\System Update\SUService.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\Windows\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: Lenovo Hotkey Client Loader (TPHKLOAD) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKLOAD.exe
O23 - Service: Vis på skærm (TPHKSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: Virtual CDAudio Service - RapidSolution Software AG - C:\Program Files\RapidSolution\Audials 9\VCDWriter\32\VCDAudioService.exe
O23 - Service: Mobile Broadband Core Service (WMCoreService) - Unknown owner - C:\Program Files\Mobile Broadband Drivers\WMCore\mini_WMCore.exe

--
End of file - 16413 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2013 - 23:13 #1
Hej har du en ide hvad dette er?

C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\dyyno_launcher.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;127.0.0.1:9421;

Den sidste har jeg søgt på flere steder, og alle steder skriver de man skal fixe denne linie
http://www.spywareinfoforum.com/topic/133524-malware-infection/
Se 3/4 nede på siden.
Jeg er ikke sikker på de andre jeg har listet.
Vil mene du skal scanne din computer for snavs.
30. december 2013 - 09:19 #2
Enig med #1 !!!

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 10:15 #3
Hej. NEJ, jeg ved ikke hvad de 2 første er .... Kører cleaner og malware ... Og smider en ny log
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 11:13 #4
Jeg har fixet ovennævnte linje og kørt malware ...den fandt et problem som jeg har fixet

Har kørt cc ...

Ny hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:09:59, on 30-12-2013
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3505 SP1)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16428)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\tposdsvc.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE
C:\Windows\System32\TpShocks.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Citrix\ICA Client\concentr.exe
C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\ACTray.exe
C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Program Files\Citrix\ICA Client\wfcrun32.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\F-Secure\common\FSM32.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\dyyno_launcher.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Program Files\Secunia\PSI\psi_tray.exe
C:\Users\Iben\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IELowutil.exe
C:\Users\Iben\Desktop\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\NOTEPAD.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: FCTBPos00Pos - {9EBF8AAF-0A31-4786-909A-97A0EF101743} - C:\Program Files\AddThis Toolbar\Toolbar.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: LitmusBHO - {C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} - C:\Program Files\F-Secure\NRS\iescript\baselitmus.dll
O2 - BHO: IEHlprObj Class - {CE7C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - C:\Program Files\NetSoftware\IEHelper.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O3 - Toolbar: AddThis Toolbar - {B43176CC-4D9E-493B-A636-D9CBFE39C6DA} - C:\Program Files\AddThis Toolbar\Toolbar.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar - {265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} - C:\Program Files\F-Secure\NRS\iescript\baselitmus.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] "C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe" /logon
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] "TpShocks.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] "C:\Windows\system32\igfxtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] "C:\Windows\system32\igfxpers.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SmartAudio] "C:\Program Files\CONEXANT\SAII\SAIICpl.exe" /t
O4 - HKLM\..\Run: [ConnectionCenter] "C:\Program Files\Citrix\ICA Client\concentr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [AcWin7Hlpr] "C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcTBenabler.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] "C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\ACTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Program Files\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Program Files\F-Secure\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen] "C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe" /nosplash
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Iben\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Iben\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Dyyno Launcher] "C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\dyyno_launcher.exe" 30100 30101 30102 30103 30104
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Iben\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
O4 - Global Startup: Secunia PSI Tray.lnk = C:\Program Files\Secunia\PSI\psi_tray.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Evernote 4.0 - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksportér til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: S&end til OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Klik for at ringe op - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Klik for at ringe op - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra button: @C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: {25C29129-E95F-4564-BFE3-000000007100} - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikVideo-7-1-0-0.CAB
O16 - DPF: {816BE035-1450-40D0-8A3B-BA7825A83A77} (IASRunner Class) - http://support.lenovo.com/Resources/Lenovo/AutoDetect/acpirexe.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: AcPrfMgrSvc - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: AcSvc - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Access Connections\AcSvc.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BecHelperService - Unknown owner - C:\Program Files\Connect it\BecHelperService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Lenovo Doze Mode Service (DozeSvc) - Lenovo. - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\DOZESVC.EXE
O23 - Service: Dyyno Service (Dyyno Launcher) - Unknown owner - C:\Program Files\Dyyno\Dyyno Broadcaster\launcherd.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Network Request Broker - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Common\FNRB32.EXE
O23 - Service: F-Secure Device Control Daemon (fsdevcon) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Device Control\\fsdevcon32.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\F-Secure\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Lenovo PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo. - C:\Windows\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Canon Inkjet Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Lenovo Camera Mute (LENOVO.CAMMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Communications Utility\CAMMUTE.exe
O23 - Service: Lenovo Microphone Mute (LENOVO.MICMUTE) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\MICMUTE.exe
O23 - Service: Lenovo Keyboard Noise Reduction (LENOVO.TPKNRSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Communications Utility\TPKNRSVC.exe
O23 - Service: Lenovo Auto Scroll (Lenovo.VIRTSCRLSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\VIRTSCRL\lvvsst.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Lenovo - C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.EXE
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\System Update\SUService.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\Windows\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: Lenovo Hotkey Client Loader (TPHKLOAD) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKLOAD.exe
O23 - Service: Vis på skærm (TPHKSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: Virtual CDAudio Service - RapidSolution Software AG - C:\Program Files\RapidSolution\Audials 9\VCDWriter\32\VCDAudioService.exe
O23 - Service: Mobile Broadband Core Service (WMCoreService) - Unknown owner - C:\Program Files\Mobile Broadband Drivers\WMCore\mini_WMCore.exe

--
End of file - 15715 bytes
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 11:20 #5
Mit Word fungerer ok .... men starter langsomt og skal ofte genstartes for at komme frem ...Outlook kan jeg stadig ikke få til at starte. Det er aktiveret og jeg har også forsøgt at køre reparation på hele programmet
30. december 2013 - 11:24 #6
... vil nu gerne se logggen fra nævnte [Malwarebytes] ?

(Se i Malwarebytes programmet under fanen [Logs] ...)

---

Samt (nu da vi er i gang) ->

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
30. december 2013 - 11:25 #7
PS: Check lige om der skulle være nogle [b]OFFICEUPDATE[/B] elementer via WindowsUpdate ?
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 11:30 #8
Har tjekket updates .... Den er ok.
Kører malware så jeg kan smide en log
Henter programmet

.....så er tilbage i eftermiddag
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2013 - 12:05 #9
Det er den log fra den første kørsel med Malwarebytes Karise Larry vil se.
Den burde ligge under logs i programmet.
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 14:27 #10
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.12.29.06

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16476
Iben :: IBENS-PC [administrator]

mbam-log-2013-12-30 (11-28-29).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 466773
Tid gået: 2 time(e), 47 minut(ter), 14 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 14:29 #11
HER ER DEN FØRSTE LOG

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.12.29.06

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16476
Iben :: IBENS-PC [administrator]

mbam-log-2013-12-30 (00-24-17).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 466683
Tid gået: 2 time(e), 47 minut(ter), 40 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 1
C:\Users\Iben\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\11\6223be8b-6f55bfaa (Extension.Mismatch) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 15:18 #12
# AdwCleaner v3.016 - Report created 30/12/2013 at 15:00:16
# Updated 23/12/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (32 bits)
# Username : Iben - IBENS-PC
# Running from : C:\Users\Iben\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\4CNB81MP\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Users\Iben\AppData\Local\PackageAware
File Deleted : C:\END

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FreeCauseURLSearchHook.FCToolbarURLSearchHook
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FreeCauseURLSearchHook.FCToolbarURLSearchHook.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.FCTB000061107Pos
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.FCTB000061107Pos.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.IEToolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.IEToolbar.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.JSOptionsImpl
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\FCTB000061107.JSOptionsImpl.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4C836512-BB70-11D2-A5A7-00105A9C91C6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DB797690-40E0-11D2-9BD5-0060082AE372}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{DB797681-40E0-11D2-9BD5-0060082AE372}
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}]
Key Deleted : HKCU\Software\YahooPartnerToolbar
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Freecause
Key Deleted : HKLM\Software\Uniblue
Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\08121C32A9C319F4CB0C11FF059552A4
Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0FF2AEFF45EEA0A48A4B33C1973B6094
Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\305B09CE8C53A214DB58887F62F25536

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\Iben\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [2617 octets] - [30/12/2013 14:31:06]
AdwCleaner[S0].txt - [2588 octets] - [30/12/2013 15:00:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [2648 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2013 - 15:40 #13
Adwcleaner rensede også en smule, og der var ikke meget at komme efter på Malwarebyutes.
Hvordan kører det nu?
Avatar billede hyben Novice
30. december 2013 - 16:10 #14
Stadig ad Pommeren til .... tror jeg afinstallerer Office og prøver helt forfra
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2013 - 16:23 #15
Det er en god ide.

Man kan forsøge at reparere Office, men så vidt jeg husker skal man alligevel rumlen med at hente opdateringer i gennem bagefter, så en nyinstallering er sikkert bedre.
Avatar billede hyben Novice
24. november 2014 - 19:48 #16
Lukket