Avatar billede TMfighter Nybegynder
18. januar 2014 - 23:48 Der er 4 kommentarer

IT leverandør

Hej jeg er igang med at starte mit it firma op og nu står jeg i den situation at jeg mangler nogle der skal levere varen så ville høre om der var nogen her inde der kender nogen ?? -.- tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2014 - 09:15 #1
Avatar billede TMfighter Nybegynder
19. januar 2014 - 11:15 #2
hvordan virker siden ??
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2014 - 11:30 #3
Jeg tror, du skal lade være med at starte et firma med de forudsætninger.
Klik fx på "BLIV FORHANDLER AF PC OG ELEKTRONIK FRA DELTACO" og du kommer til en side med lidt om grossisten. Bla et link til deltacos webside. Følg det link, og du kan se deres varer. Du Lan tilmelde dit firma som kunde, og se priser, og så kører du det ind på din side, hvis du er interesseret.
Avatar billede PrOz Nybegynder
12. september 2014 - 10:18 #4
DU kan evt. kigge på BN elektronik A/s, kan varmt anbefale dem :)

Et hurtig råd, IT virksomheder med fokus på hardware salg, er blandt de sværeste at få vækst & kunder til, da de ofte er lettere for forbrugeren at at benytte edbpriser.dk :) '

Tænk dig rigtigt godt om, kun et råd :)