Avatar billede quangthanh Nybegynder
22. januar 2014 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Se Billeder på windows 8

Hej

Jeg Har en del billeder på min bærbar, men jeg kan ikke se dem medmindre jeg åbner hvert enkelt billede for at se hvilke billeder jeg vil bruge. Jeg har prøvet at trykke på vis: store ikoner, oversigt, detaljer m.m. Det plejer at hjælpe med ældre windows version, men ikke window 8.
Hvad skal jeg gøre for at jeg kan se mine billeder uden at åbne dem en af gangen?????
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 22:37 #1
Hvad med FastStone Image viewer? http://www.faststone.org/download.htm
23. januar 2014 - 06:11 #3
Velkommen til E. ...

Du vil se dem med [Windows Billed og Fax fremviser] som i "gamle" Windows ?

Find en 'billedfil' med Stifinder
[Shift][HøjreMusseTast]
I menuen vælges [Åbn med...]
Her vælges nemlig [Windows Billed og Fax fremviser]
TILKlik at bruge dette program som standard ...

OK ...
Avatar billede quangthanh Nybegynder
23. januar 2014 - 09:06 #4
Tak for det har prøvet, men virker ikke. Jeg bruger fast stone image viewer
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 10:15 #5
Jeg samler jo ikke point, men må jeg være så nysgerrig og spørge,
hvorfor du har givet #2 point? for det undrer mig, når du ikke kunne bruge forslaget:-)
Avatar billede quangthanh Nybegynder
23. januar 2014 - 10:28 #6
Hej
Jeg ved ikke helt præcis, hvordan det fungerer vedr. point. For mig fik jeg løst mit problem.  Jeg bruger nu Faststone Image viewer for at se billeder. Så jeg bare glad for at det virke.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 10:42 #7
Det er da ok. Jeg kan kort fortælle dig, at man giver point, hvis noget er kommet med den rigtige løsning. Så beder spørger ham/hende om at lægge et svar, som efterfølgende accepteres. Har man ikke fået noget man kan bruge, eller ønskes der ikke point. Lægger spørger selv et svar. Hvis nogen uopfordret lægger et svar, kan spørger bare se bort fra det.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 10:43 #8
Ps. I dette tilfælde, er det altså dig selv, som skulle have haft point tilbage. Så ved du det til en anden gang:-)
Avatar billede zagger Juniormester
23. januar 2014 - 11:07 #9
Som ja39 skriver, så skal du kun acceptere et svar hvis det løste dit problem.

Normalt lægger man først en kommentar som et svar når problemet er løst. Men jeg var ret sikker på at mit link var løsningen for dig, og lagde derfor et svar med det samme. Men det var så ikke tilfældet, så du skal selvfølgelig have dine point tilbage.  :)

Jeg har oprettet en tråd som du bare skal svare på, så bytter vi lige igen.  ;)

http://www.eksperten.dk/spm/990694
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 11:25 #10
#9  Det er flot:-)