Avatar billede louisek Mester
04. februar 2014 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word skabelon

Jeg har brug for hjælp fra en person som ud fra et grafisk oplæg, kan lave wordskabeloner med faste tekstrammer, logo, sidetal mv.

Jeg har brug for brevskabelon, faktura, kreditnota, notat

Vh Louise
Avatar billede supertekst Ekspert
04. februar 2014 - 15:05 #1
Skal der være nogen funktionalitet i skabelonerne?
Avatar billede louisek Mester
04. februar 2014 - 15:42 #2
jeg ved ikke hvad funktionalitet vil sige? - tænker du som feks at man i en faktura selv kan få den til at regne beløbene ud?
Avatar billede supertekst Ekspert
04. februar 2014 - 15:55 #3
Ja - for eksempel, men det kunne også være valg af standard-tekster o.l.

Kundenavn, adresse hentet fra en form for kartotek - o.s.v.
Avatar billede louisek Mester
04. februar 2014 - 16:25 #4
Det skal ikke kunne kobles sammen med andre systemer - men faktura og kreditnota skal være intelligente så de selv adderer og regner moms mv.
Avatar billede kurtba Ekspert
07. februar 2014 - 22:01 #5
Der er ikke mange, der melder sig på banen. For efterhånden en del år siden lavede jeg noget lignende til et par bekendte med eget firma.
Måske var det noget lignende, det du eftersøger.
Det var lavet med udgangspunkt i formularfelter i låste sektioner og i brevpapiret endte det selvfølgelig så i en åben sektion.
Der var også tilknyttet automatisk til regnskab og hvad ved jeg.
Hvis det er det samme I skal bruge, kan jeg måske genopfriske min viden fra den gang og brygge noget sammen. Så prøv at skriv til mig med flere oplysninger - herunder hvilken  version af Word der bruges.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2014 - 11:44 #6
Hejsa,

Det kan jeg godt hjælpe dig med

Skriv til mig på mail@net-optimering.dk

Man ligger en fast skabelon ind i et bestemt format.
Avatar billede louisek Mester
13. februar 2015 - 10:57 #7
luk