Avatar billede thadoews Nybegynder
14. februar 2014 - 11:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Div kan ikke holde sit indhold inde og blive længere!

Hej eksperter!

Jeg har et gennemgribende problem. Min "container"-div, andre kalder det en "wrapper", kan ikke rigtigt holde på det indhold jeg putter i den og lader det flyde over og overlapper min footer, men min container rører sig ikke ud af flækken!? Indholdet på én side strækker sig fint og forskyder min footer, som burde være "sticky". Hvad er det præcis der går galt her? Jeg kan simpelthen ikke finde en løsning...

På siden, http://simonhollander.dk/v/hingste.shtml, går min "container"-div helt ned til min hr på min footer. Hvad skyldes det? :S

Tillægsspørgsmål:
Er det muligt at centrere menuen? Jeg kan ikke finde en løsning...
Min h1 i mine divs overlapper det baggrundsbillede jeg har sat ind, hvordan kan jeg trække det baggrundsbillede frem eller min h1 tilbage?

Håber i vil kigge på det :)

MVH. Simon
Avatar billede thadoews Nybegynder
15. februar 2014 - 10:42 #1
Tilføjede det her til min container-div.
    content: " "; /* 1 */
    display: table; /* 2 */

Det virkede herefter :)

Mht. mine headings, hvis baggrund overlappede mit baggrundsbillede, gjorde jeg det at jeg tilgøjede     background-color: none;

Men centrering af menuen har jeg endnu ikke fået knækket...
Avatar billede NielsErikP Mester
20. februar 2014 - 23:26 #2
Hej...

Ang.. den menu centrering.. Kunne man forestille sig at man i den "Beholder"/"Conainer"/"Div".. menuen ligger i sættes til margin: auto;... ligger den ikke i noget sådant.. kunne man så forestille sig at ligge en omkring den/menuen??
Avatar billede thadoews Nybegynder
31. marts 2014 - 00:36 #3
Det har jeg gjort. Det virkede bare ikke! ;/