Avatar billede simtja Nybegynder
22. februar 2014 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et ekspertforum?t

Hej eksperter

Jeg har en ide til et ekspertforum. Ikke computerrelateret som eksperten.dk, men noget tilsvarende hvor brugere kan oprette et spørgsmål og få svar af andre brugere. Ligesom på eksperten skal man også kunne opspare point.

Er der noget sted, hvor man kan købe sådan nogle systemer og skræddersy dem efter sit behov, eller kommer man ikke udenom en programmør, som skal lave det fra bunden af?

Any ideas?
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2014 - 22:34 #1
Du kan evt lave en tråd under job/opgaver og spørge en programmør hvad det vil koste :)

Det meste kan snildt ordnes da der findes forud lavede forums, men kender jo ikke dine ønsker som du bør oplyse ;)
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2014 - 22:41 #2
Google er din ven; http://www.jafaloo.com/best-open-source-forum-scripts/

Eksperten er også bygget på et standard system uden at jeg dog lige kan huske navnet. Der er rigtig mange muligheder, det afgørende er jo hvor unikt du vil have det.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2014 - 23:37 #3
eksperten.dk bruger xoops
Avatar billede TIversen Novice
24. februar 2014 - 14:23 #4
prøv at tage et kig på PhpBB  - gratis og open source :D