Avatar billede p_serve Nybegynder
24. februar 2014 - 21:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe flashplayer afspiller kun lyd

Jeg har prøvet at løse min nabos PC problem. Han vil gerne se videoklip fra TV2's hjemmeside - MEN player'en vil kun afspille lyden, videovinduet er til gengæld sort. Jeg har prøvet alt mht. at administrere tilføjelsesprogrammer, ActiveX filtrering, sporingsbeskyttelse - samt af- og geninstallere Flashplayer,Shockwave Player,  Java osv. Men intet hjælper.
25. februar 2014 - 06:42 #1
Hvilken Browser / Version ?

Er det KUN på TV2's hjemmeside, at det går galt ?

---

Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede p_serve Nybegynder
25. februar 2014 - 08:43 #2
Hej karise_larry

Undskyld - ja det skulle jeg have oplyst. Det er Windows 7, browseren er IE 11. Jeg har forsøgt med Google Chrome - men her er det samme resultat. På TV2 afspilles kun lyd - intet billede, men min nabo kan også godt lide at gå ind på Ekstra Bladet og her vil PC'en slet ikke afspille video. På dr.dk kan man godt afspilles live streaming, og gammelt indhold - men der bruges Flashplayer sikkert ikke. Hans antivirus i Microsoft Essentials, jeg har prøvet at deaktivere programmet, men stadig vil den ikke afspille video.
Avatar billede p_serve Nybegynder
08. august 2014 - 09:03 #3
Hej alle.

Min nabo har søgt eksperthjælp - og det grafikkortdriveren er var defekt. Problemet er nu løst med en geninstallation af driveren.
Avatar billede p_serve Nybegynder
08. august 2014 - 09:05 #4
Så skulle tråden være lukket ...