Avatar billede moabou88 Mester
26. februar 2014 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke slette besøgte sider

hej..

når man fx logger på hotmail eller andre hjemmesider, kunne jeg før slette mit brugernavn ved brug af delete tasten, det kan jeg ikke mere.

jeg kan ikke slette ord jeg har skrevet i google, eller andre hjemme sider, heller ej denne hjemme side..

de brugeravne jeg har tasten en gang er der altid..

hvordan kan jeg gøre brug af delete tasten igen, så jeg kan slette igen
26. februar 2014 - 14:27 #1
Hvilket Styresystem ?
Hvilken Browser / Internet program ?
...
Avatar billede moabou88 Mester
26. februar 2014 - 21:38 #2
ups

windows 7,
bruger google chrome
Avatar billede moabou88 Mester
13. april 2016 - 08:14 #3
lukker denne gamle tråd