Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 19:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook genstarter ved send af email

Hej!

Jeg har hjulpet mine svigerforældre med deres mail..

Den begyndte pludselig at sige "Outlook svarer ikke og genstartes" HVER gang man trykker send..

Jeg fandt ud af at man skulle ind i tilføjelsesprogrammer og fjerne dem 1 af gangen for at finde det program der drillede..

Dette har jeg gjort 4 gange nu, det virker fint, men efter en dags tid gør den det IGEN!

Det er super hyggeligt at besøge mine svigerforældre meeeeenn gider ikke derud flere gange om dagen!
26. februar 2014 - 19:44 #1
Velkommen til E. ...

Snakker vi XP ?

Og den gamle [Outlook Express] ?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 19:57 #2
Tak tak :)

Åh for h.... det har jeg glemt :(

Det må jeg tjekke i weekenden - sry :)
Hvordan giver jeg point?

Maja