Avatar billede Cuddleh Nybegynder
04. marts 2014 - 14:55 Der er 4 kommentarer

Browser crasher under brug (Firefox OG Google Chrome)

Min computer hænger/fryser til tider når jeg bruger browseren (Chrome/Firefox), og det får som sagt hele computeren til at fryse i 20 sekunder cirka. Nogen gange kan der gå en dag, andre gange 5-7 gange på 5 minutter.
Hvad kan dette skyldes? Og ja, jeg HAR søgt på google og prøvet meget af det som blev sagt, men uden hjælp.
Har aldrig haft dette problem på min bærbar.
Har hørt noget med, at fordi min SSD er mit C drev, kan der være problemer, dog ved jeg det ikke.

I Google Chrome siger browseren, når den fryser, venter på cache.
Jeg har nu været i Chrome's inkognito tilstand i 5 dage uden et eneste crash, så det må være cachen der er noget galt med, idet inkognito ikke gemmer informationer.
Regner med det er det samme i FF.

FLASH PLAYER ER IKKE ET PROBLEM.
Det er ligemeget om jeg sidder på google, facebook eller andet. Flash player er også blevet installeret igen.

I Google Chrome siger browseren, når den fryser, venter på cache.
Jeg har nu været i Chrome's inkognito tilstand i 5 dage uden et eneste crash, så det må være cachen der er noget galt med, idet inkognito ikke gemmer informationer.
Regner med det er det samme i FF.

Der er tale om Windows 8 Pro styresystem, og computeren er ny. Custom build, lidt over 2 uger gamle. Alle dele passer sammen, hvis det undrede nogen.
Den er lavet til gaming, men fryser KUN i browseren, så varme er ikke et problem.

Har spurgt i andre grupper, men ingen tips har virket.
Håber i kan/vil hjælpe.

mvh. Michelle.
04. marts 2014 - 15:16 #1
... så velkommen til E. ...

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

evt. også ->

http://www.bleepingcomputer.com/download/shortcut-cleaner/
Avatar billede Cuddleh Nybegynder
05. marts 2014 - 08:54 #2
Desværre hjalp det ikke.

I det mindste ved jeg det er Cachen der crasher, da den jo ikke crasher i safe mode i Chrome.

Dog har ingen fundet en løsning endnu :(
Avatar billede zkagen Nybegynder
22. oktober 2014 - 07:54 #3
Hej Michelle,

Fandt du nogensinde en løsning på dette?

Jeg har nemlig samme problem :-)

HC
Avatar billede suha Juniormester
07. september 2015 - 17:26 #4
Jeg har præcis samme problem ....