Avatar billede jensen363 Forsker
05. marts 2014 - 14:01 Der er 1 løsning

SharePoint, Excel Services - Slicer's

Simplet spørgsmål ....

Kan Excel Services slet ikke arbejde ordentligt med slicers eller er det ikke noget man kan anbefale.

Sagen er den at jeg har udviklet en rapport hvor der indgår ialt 8 slicers, som under normalt/oprindeligt tiltænkt brug fungerer tilfredsstillende, men .....

Een af disse slicers indeholder en rapporteringsdato ( p.t. indeholdende datoer helt tilbage til 2007 ) ... tiltænkt brug er at bruger kun vælger een af disse son standard og ikke alle, for vælges alle ved en fejl, crasher vores Server og skal genstartes.

Nogen som har oplevet lignende ???
Avatar billede jensen363 Forsker
19. januar 2015 - 14:13 #1
Lukker