Avatar billede tomkure Nybegynder
06. marts 2014 - 02:02 Der er 2 kommentarer

Investor/Partner til opstart af firma i Thailand

Jeg leder efter en Investor/Partner til opstart af virksomhed/projekt i Thailand.(Alternativt kan det startes I Danmark, men bortset fra firma oprettelse er det væsentlig dyrere i Danmark.

Projektet indeholder 5 websider som i øjeblikket gennemgår en opdatering, samt link building for at forbedre besøgstallet.

Hoved projektet er en webside der vil sælge klargjorde websider baseret på betaling hver måned/kvartalsvis/halvårligt/helårligt.

Kunden vil kunne komme igang for under 10$ per måned

I den billigste version, vil kunden have adgang til domain, tema(wordpress/joomla) eller HTML, websiden vil være installeret på cpanel hosting, og vil være klar på under 24 timer.

Temaer der bruges er betalings temaer, der normalt sælges fra 20-50$

Derudover er et projekt til at sælge virksomheds informationer world wide fra mere end 40.000.000 virksomheder under forberedelse.

Til at få disse websider gjort færdige har Jeg brug for en Investor/Partner der kan tilvejebringe kapital

Den ønskede kapital er 95.000Dkr, som vil blive tilbagebetalt med en forrrentning på 12% per år, eller som 35% ejerskab af virksomheden.

Jeg har flere detaljer om projekterne som selvfølgelig vil blive stillet til rådighed, når vi når til en forhandlings situation

Med venlig hilsen
Tom
Avatar billede Start-Base Nybegynder
20. april 2014 - 17:17 #1
Hej Tom,

Du er meget velkommen til 100% gratis, anonymt og uforpligtende at annoncere efter en investor på www.investorgate.dk (helt ny portal)

Rigtig god påske
Henrik
Avatar billede Capino Novice
24. februar 2020 - 11:02 #2
Hej Tom :-)

Vi har netop lanceret www.capino.dk som vi stræber efter at gøre til Danmarks største investorportal.

Skulle du eller ligesindende igen, få brug for en investor ombord i firmaet, så er det lige nu gratis at oprette en profil hos os.

De bedste hilsner
Mette / Capino