Avatar billede ea1 Novice
10. marts 2014 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Optage TV

Kender nogen et program, som kan optage direkte fra TV under udsendelsen og som kan programmeres til selv at starte.
Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2014 - 17:10 #1
Når man køber, et tv indstikskort eller tv modtager dongle til sin computer, følger der også software med til at kunne det du efterlyser.

JH
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2014 - 17:55 #2
Det afhænger af, hvad du har af udstyr ? Optage kan man med de fleste fladskærms TV idag. Hvor skulle programmet installeres ?
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1309247951
Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2014 - 18:10 #3
Jeg har et "Gammelt" Fladskærms tv fra LG - Der kan man også optage lidt på - men det er vidst kun omkring 20 timer, jeg har en sony HDD optager, hvor jeg også kan ligge det ind på en Dvd skive.

Men de nye fladskærme, der kan man f.eks. tilslutte en ekstern Harddisk, og så kan den derefter kun bruges til dette tv - men ulempen ved denne metode, er at tvët skal være tændt imens, på den kanal du vil optage fra.

Hvad med de allernyeste. tv kan man optage derfra uden tvet et tændt?

KH

JH
Avatar billede ea1 Novice
10. marts 2014 - 18:13 #4
Jeg ønsker at optage på min PC, som kører win7, men det skal være via nettet hvor jeg kan se nettv.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. marts 2014 - 21:43 #5
Avatar billede ea1 Novice
09. april 2014 - 14:58 #6
Jeg vil gerne finde et program, så jeg lukker.