Avatar billede yvstre77 Praktikant
13. marts 2014 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ny router

hej
jeg er ude efter en nu router og jeg har fået fortalt fra fullrate at man sagtens kan koble den på efter den udleveret fra deres side,

jeg har dog lidt forventninger, og har prøvet at sondere terrænet, diverse anmeldelser og edbpriser, dog uden at blive meget klogere på at få det bedste udfra mine kriterier, som er

vi bor i 3 plan og router står i stuen, og jeg vil meget gerne ha net på 2 sal, på 1 sal kan jeg ikke streamme via ps3, med den nuværende forbindelse, så klart brug for forbedringer
(Igennem betondække)

mange wireless forbindelser, kan kun ha 4 på den nuværenede, minium 10 stk, tænker jeg

en usb tilslutning gerne usb3, vigtigste er dog at den vises på netværket som en slags nas :-)

jeg håber der er nogen proffer, det plejer der at være som har mere forstand end jeg har på at guide mig den rigtige vej

jeg har pt en zyxel p-2812hnu-f1

på forhånd tak
/Jesper
Avatar billede yvstre77 Praktikant
15. marts 2014 - 17:27 #1
anyone??
Avatar billede yvstre77 Praktikant
17. marts 2014 - 16:41 #2
hmm øv
Avatar billede yvstre77 Praktikant
28. juli 2014 - 10:58 #3
lukker