Avatar billede maska Praktikant
14. marts 2014 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontakt formular

Findes der et program/software man kan installere på en WinXp pc, hvor evt. kunder kan indtaste deres kontakt oplysninger, som så gemmer det i en database på selve pc'en? Eller kan man lave en selv i f.eks Excel eller som html side, der også gemmer oplysningerne "lokalt"?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2014 - 11:49 #1
du kan bruge en alm browser, og lave det via google docs (du skal selv have en google-konto for at kunne lave det) og en formular der. Så har du alle data liggende i et regneark som du kan bruge til fx brevfletning.
Avatar billede maska Praktikant
14. marts 2014 - 12:16 #2
Problemet er at jeg ikke er den skrappeste til og lave sådan  noget...
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2014 - 17:53 #3
Her er en enkel løsning hvis du har en ipad/iphone
http://www.cardmunch.com/
det giver en kontakt-database bare ved at tage et foto af folks visitkort.
Avatar billede maska Praktikant
11. september 2014 - 12:47 #4
Takker