Avatar billede kabbak Professor
18. marts 2014 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig fejl i Access 2010

Hej.
Jeg har en Access database (2007)version, der selv henter store mænge data ind fra Excel og  ascii filer.
Den har kørt fint, men i sidste uge var der problemer med et excel ark og koden måtte "slås ihjel".
Siden da har jeg fået denne fejl se her.:  http://gupl.dk/708634/
og det gælder på alt der har med Visual basic at gøre.

Jeg starter nu med at importerer alt i en tom database, for at se om det ordner sig, men kom ellers med forslag om hvorfor den ter sig sådan.
NB. flere kørsler af komprimer og reparation af databasen hjalp heller ikke.
Avatar billede kabbak Professor
18. marts 2014 - 11:41 #1
Jeg kan lige tilføje at import af alt, til en tom database virkede, men jeg vil stadig gerne vide, hvorfor den fejl kom ;-))
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2014 - 13:02 #2
http://office.microsoft.com/en-us/access-help/access-2007-specifications-HA010030739.aspx
du har muligvis overskredet
Number of objects in a database 32,768
Avatar billede kabbak Professor
18. marts 2014 - 13:24 #3
Næ, der er faktisk kun 20 tabbeller, 2 forespørgsler og 2 formularer + koden der henter data.

Når data skal bruges, sker det i en frontend.
Avatar billede kabbak Professor
17. april 2014 - 21:36 #4
lukker