Avatar billede dudu Nybegynder
19. marts 2014 - 20:00 Der er 1 kommentar

forskellige teknologier

Hej :-)
jeg har en opgave som går ud på at forklar fordel og ulemper ved de forskellige web teknologier
jeg har læst om de forskellige web teknologier.men kunne ikke finde noget om det.. hvis nogen kan hjælp mig med at forklar fordel og ulemper ved de forskellige web teknologier

Disadvantages
-Apache
-Java
-ABB PLC
-Django
-Ruby on Rails
- JavaServer Faces/Pages

Advantages
- Allen Bradley
Avatar billede Slater Ekspert
19. marts 2014 - 21:56 #1
Det er lidt svært at sammenligne, når ingen af de ting du nævner har noget med hinanden at gøre.

Apache er en webserver.
Java er et programmeringssprog og en fortolker.
ABB PLC er et mærke af PLC'er, altså minicomputere til maskiner.
Django og Ruby er frameworks, men vidt forskellige.
Allen Bradley er så vidt jeg kan finde også et mærke PLC'er.
JSP er en webabstraktion af Java.

ABB og Allen Bradley har slet intet med web at gøre.

Hvor har du fået disse ting fra? De virker lidt grebet ud af luften.