Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 01:39 Der er 7 kommentarer

Glemt film som jeg synes der var rigtig god hjælp mig :(

Jeg har engang set en rigtig god film nu skriver jeg hvad den handler om og hvis i kender den plz skriv navnet...
Og sorry jeg er ikke så gammel så undskyld for stave fejl :(

Den handler om 2 drenge og en kanin den ene dreng elsker sin kanin og har ikke nogen venner ud over den/kaninen så begynder han og snakke med en dreng som også bliver slået på og bliver kaldt grimme ting de bliver så venner og de beslutter så at de skal blive lidt mere ond og bare kan være ligeglad og også kan sige grimme ting og slå på andre men ham med kaninen kan ikke han er alt for følsom og gider ikke men ham den anden dreng tager kaninen og gemmer den ude i skoven ham ejeren til kanin blev sur pga han trode det var en af de andre dem der drillede ham så han lavede en gruppe/klub og nu skal de ha hævn så det første de gør er at de laver en perfyme som lugtede virkeligt slemt og man kastede op pga den lugtede så dårligt de tog perfymen og puttede den i skole tasken på drengen / drengene som drillede dem men de fandt hurtigt ud af at det var dem og dem der drillede dem fulte efter dem og de begyndte og løbe men hjalp ikke de fangede de 2 drenge og dem der drillede dem de tog perfymen og sagde de skulle drikke den helt ! Det gjorde de også og bag efter kastede de op i lang tid og talte lidt om ders nye plan
-
PS kan ikke huske mere her fra så jeg går til slutningen -->>
-
Ham med kaninen blev så ond og kold at han ville dræbe ham som tog kaninen og han trode stadig at det var dem der drillede ham
og ham der den anden dreng sagde at det blev for meget for ondt han fandt kaninen og tog den hen til ejeren af kaninen og ejeren af kaninen kiggede i rigtig lang tid på den og dræbte den bag efter og så sagde jeg er pisse lige glad med den fede kanin!
og drengen sagde han skal dø ham der drillede dem! han blev så ond og fik mange venner at han var lige glad med kaninen.

Og mere kan jeg ikke huske men håber jeg kan få lidt hjelp
Avatar billede tiger_dk Mester
22. marts 2014 - 12:17 #1
Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 14:47 #2
Ikke den :( Og det er en dansk film
Avatar billede tiger_dk Mester
22. marts 2014 - 19:09 #3
Avatar billede tiger_dk Mester
22. marts 2014 - 19:12 #4
Et tredje bud:

Min bedste fjende
http://www.imdb.com/title/tt1467405/?ref_=fn_al_tt_1

Jeg tror faktisk den du mener, og den er også dansk !
Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 20:39 #5
TAK TAK TAK DET ER DEN :)
Mange gange tak for hjælpen !!!
Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 20:43 #6
Tak er pisse glad :)
Avatar billede tiger_dk Mester
23. marts 2014 - 21:55 #7
Velbekomme ! Nu skal du så huske at afvise dine svar, da det jo er mig der er kommet med svar !