Avatar billede chay Nybegynder
23. marts 2014 - 02:09 Der er 1 kommentar

Harddisk sat til router

Hej herinde

Er ny bruger fordi jeg fatter brik af IT. Jeg har fiber fra Verdo, og har til den boks sat en lille MAC router til. Til den lille router har jeg så sat en harddisk til via et stik (ligner et tlfstik). Nu tænker jeg så at jeg kan se den harddisk på mit netværk, men det kan jeg ikke. Jeg har så hørt at man skal ind og skrive en eller anden talkode i sin browser for at komme på den, men så fatter jeg altså endnu mindre.

Det jeg gerne vil frem til med det hele er at jeg gerne vil have en harddisk som er synlig på mit netværk så jeg kan streame filer til mit fjersyn via DLNA (mener jeg det hedder), samtidig vil jeg gerne kunne gemme filer på den såsom film, billeder, musik osv.

Håber der er nogen herinde som kan hjælpe.

Hilsen Christian
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. marts 2014 - 08:55 #1
Så vidt jeg husker kan USB stikket på en Airport Express kun bruges til en printer.
Apple's produkter bruger ikke DLNA, men AirPlay.