Avatar billede piapia Novice
25. marts 2014 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave en liste med foretrukne symboler i Word 2010?

Jeg har installeret tilføjelsesprogrammet office mathematics til Word, men når man skal skrive en længere rapport med flere matematiske symboler end tekst, så er det noget besværligt at skulle op og klikke i symbolvinduet og derefter finde eksempelvis Lambda, Gamma osv. Jeg vil derfor høre, om man kan trække bestemte symboler frem så de mest anvendte feks står i værktøjslonjen, så man bare kan klikke på symbolet når det skal bruges?

Håber I kan svare :-)

Pia
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2014 - 17:22 #1
du kan optage en makro, der indsætter et specifikt tegn, og have makro-genvej i værktøjslinjen.
Avatar billede piapia Novice
24. april 2014 - 09:18 #2
Ikke helt den løsning jeg søger, men hvis du (claes57) smider et svar, så får du pointene som tak for forsøget ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2014 - 09:39 #3
No cure, no pay. Så bare luk selv.
Avatar billede piapia Novice
24. april 2014 - 09:41 #4
:-)
Avatar billede piapia Novice
24. april 2014 - 09:42 #5
:-)